GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Saturday, January 1, 2011

Konsert Amal Cakna Palestin WALI BAND di Kelantan

Salam Bloggers
Hari Jumaat haritu gua ader pegi tengok concert amal untuk Palestin yang dibuat kat Stadium Sultan Muhammad ke IV kat Kelantan...
Gua pegi pun coz member-member gua dan bekas kompeni gua keje dulu yang dapat supply untuk sound and lighting system untuk konsert tu...
Kalau tak jangan harap la nak pegi...takder makne nyer..baik lepak rumah layan TV...
Diaorang turun KB 29/12/2010...gua jumpa derang time rehersal n soundcheck...tu pun gwa blah awal koz cuaca tak mengizinkan...
so showtime tu gua ader la..gua datang sorang jer...anak bini malas ikut...malas nak bersesak-sesak..hujan lagi...
Tapi malam tu okay la...hujan tak turun..turun pun sekali-sekala jer sikit-sikit...yer la kan..buat concert amal...nak kutip duit untuk tabung cakna palestin....
Crowd okay jugak...ramai la jugak yang support...

Gua tak layan sangat..pegi pun niat nak jumpa member2 lama..dan bos lama gua....
Yerlah...depa mai sini..takkan tak boleh nak pi jumpa depa...
Gua pergi just nak citcat ngan derang...nak tahu la macamana perkembangan derang kat KL...apa sytem baru..lampu baru..
gua berbual-bual nganbos lama gua...ingat mau program lampu untuk show malam tu..malas la..tak nak masuk campur la..nai show hancur gwa yang kena...lagipun lama dah gua tak pegang lighting console..mau jahanam gua henyak...

Ni kat follow spot tower...nampak tak tu main stage...

Ni malam tu la...lampu stadium still on..biasa arr..Kelantan..mana boleh gelap-gelap

Ni setengah lampu stadium dah off...okay la sikit..baru best sikit lighting efek..

Berpagar-pagar...biasa arr..Kelantan..laki pompuan asing-asingkan..


gua kat lighting board...mamat tu gantikan gua..dia pergi kencing..

Ni petang tu...alhamdulillah cuaca elok kan...

Tapi kan...kalau bunyi concert amal nih...crowd kurang jer....kalau concert rock...mau penuh stadium nih...
Tapi yang tak bestnyer...derang nih...buat kecoh macam concert rock plak...organiser la...last minit baru nak buh pagar sana..pagar sini...


(...opening time wali band on stage..)

Ni ader sikit video untuk lu orang...ader lagi..tapi video tak cun....coz memry card fon aku tetiba dah penuh malam tu...perghh..gempak jugak...

Wali Band ada jugak bagi sumbangan untuk Palestin sebanyak 1juta Rupiah...okayla tu....


No comments:

Post a Comment

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...