GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Saturday, January 1, 2011

Kertas Double A....Single A


Salam blogger..
Ni aku ader nak citer sikit...lawak...
lawak sikit jer...
macam biasa kan..bukak kedai pepagi..kul 9.00...pukul 10.30-11.00 pagi baru la rancak sikit...bisness...semua orang baru bangun...

Ada satu minah tu kan...rasanyer dia baru sambung belajar kat U mana ntah kat Kay Ell...biasa arr..budak pompuan...baru jer dok K.L satu hari dah tukar sleng...dah takder bunyik Kelantan lagi dah..bukan kata dok sehari kat K.L..baru nak naik bas gi Kolumpo kat Machang dah bunyik lain...aparra...org laki lain sikit..walaupun depa dok K.L...dan cakap K.L...tapi...bila balik kampung...cakap bahasa kampung jugak...bahasa ibunda...org pompuan....lain benar jadinyer..Minah tu..datang CC gua..nak print borang aper ntah...dia pun print la sekali...pastu dia ambik and tengok...lepas tu dia tanya...

minah tu : "...bang...semua print guna kertas ni ek.??...kertas double A takder ker..???.."
aku la : "...yer la dik..semua print atas kertas biasa ni jer 70gsm....kalau nak kertas lain kena bawak sendiri la...kertas Double A ada..tapi..kita memang standard guna kertas ni jer..."
minah tu : "....O....so..memang takder la...semua print atas kertas SINGLE A ni jer.."??
aku la : .."..aku pun tak terkata apa-apa...tergezut la...baru aku tahu skang ni ader kertas SINGLE A....

lepas ajer minah tu blah kan....gua pun tergelak kaw-kaw..gelak sensorang la....gelak macam predator....

*aduh...agak-agak la...korang nak alih bahase pun...jangan la mian pandai-pandai alih sendiri..."...nak speaking London pun tengok la tempat...aduh....


2 comments:

  1. princess nur : tu la pasai..dia buat lawak tu...nasib baik skuad Raja Lawak tak mai tangkap dia...

    ReplyDelete

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...