GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Wednesday, January 19, 2011

Kompeni Aku Join GREEN PLANET earth kempen..

Assalamualaikum semua...sihat ka?Gaji dah masuk?Apa?Habis dah?sertai kami,hanya 15 hari untuk jadi jutawan.Hanya bermodalkan RM1000 anda boleh menggandakan wang anda sehingga 10k dalam sebulan.....hahahahahha..lebih kurang macam tu la flyers yang aku dapat kat cermin kereta aku tempoh hari time pi shopping kat TESCO...boleh percaya ke semua-semua tu...aku ingat nak try jugak sekali..tengok la dulu,tunggu duit jatuh dari langit..aku masuk la.. hhahahhahahaha...macam-macam...

Tapi aku nak cerita..aku dah menjejaki kempen HIJAU BUMI TUHAN...dah 'depa' dok sibuk-sibuk hijaukan bumi..tu yang 'depa' dok tarah bukit gunung ganang tu...'depa' nak hijaukan bumi la tu...cakap tak serupa bikin..bila la la mau UBAH...???Tapi,di barat,..'depa' buh dalam paper bag...sebab,kertas lagi cepat hancur dimamah bumi daripada plastik.

JANGAN LUPA....PI SHOPPING HARI SABTU bawak beg plastik/beg recycle...

Nin dia paper BAG

Ni aku dah buat banyak-banyak...hari SABTU ni aku pi shopping bawak beg ni la...

BUMI/TANAH ni sungguh berjasa kepada KITA.....semua hak kotoq..busuk..berulat..reput..semua hak tak elok la...korek lubang..kambuih...settle...

2 comments:

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...