GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Friday, February 25, 2011

Warna HIJAU dan MERAH biru

Salam blogspot.com.my...
Hangpa kan tau..aku kan bukak kedai top-up,fotokopi+stationery dan cyber cafe..semua bawah satu bumbung....insyallah..bulan 3 ni kot nak pecah-pecah la..nak pindah..kedai dah lama siap..oleh sebab gwa buzy sikit..tak pindah-pindah lagi...cuma nak asingkan top-up dan cyber cafe...

bila dah ada komputer..PC..printer...boleh la ambik upah taip-menaip dan print-memerint...hehehehe..bahasa ape ntah..mampoih la..janji hangpa paham dah...

selalu yang datang soh taip...ketua kampung dan JKKKK la...buat minit mesyuarat...gwa tak kira..gwa sapu semua...hijau ker...biru ker..putih..hitam..janji mashuk..
yang hijau macam biasa jer...releks jer...datang bawak draf jer..yang menyedapkan lagi ayat..aku la...yerlah..buat apa mengaji tinggi-tinggi nak buat ayat ''baek'' pun tak boleh tolong ker...depa mai bagi macam tu jer..bagi lebih kurang..ayat tergantung...fullstop pun takder...biasa la kan...aku la yang tolong bagi "up" lagi...kekadang keluar ayat genama bagai...tapi yang baguihnya..resit pun tak mintak...guna duit sendiri..alah..baru berapa kupang jer...

kalau yang biru plak...datang siap semua sekali complete full set...siap ajaq kita lagi..baguih la...baru tambah sikit ilmu...ilmu ni la aku top-up kat geng hijau..hahahahahaha...gila...janji boles...depa mai bawak siap semua sekali..aku just copy and paste ajerlah..hehehehehe...kebiasaannya..depa ni nak resit la..nak claim la..biasa la...duit kerajaan..claim la...tu pun depa kata depa FIGHTER...

bila aku dah buat kerja depa ni....aku sedikit sebanyak tau la tentang POLITIK masing-masing...itu yang membuatkan aku fening...kapla...sampai la tiba masa mengundi...mesti undi aku rosak punya...hahahahahaha...aku pangkah 2-2...hahhahhahaha..(...lawak jer ni...mana boleh habaq kat orang..rahsia ooo....)

dalam banyak-banyak tu kan...macam-macam aku dengar bunyik...gelombang merah la...biru la...tsunami la...belia 1 malaya la...

yang tak sedapnya..."...pihak pengerusi berharap agar pada mesyuarat akan datang, diharap AJK dapat memberikan pendapat dan pandangan supaya mendatangkan hasil dan memberi keuntungan semua pihak.....menang-menang...."....macam tu la lebih kurang ayat depa tu...

kena orang kampung ni baca,..mampoih...rugi la..depa tak mai dah....hehehehehheehe...

No comments:

Post a Comment

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...