GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Wednesday, February 23, 2011

Camp FIRE..

Salam sebloggers...
setelah aku puas melayn NatGeo...
barulah aku tahu.....
siapa AHLI POLITIK...dan siapa PEJUANG....
dipendekkan cerita....
aku malas nak serabutkan kepala....
aku pi ambik khemah + sleping bag + torclight + kelengkapan camping kat bawah katil
aku pun merelekskan minda dengan pergi bercamping...


                                                                 mula-mula..pasang 'tent'

lepas tu..buat fire la...
baru la jadi campfire...

sambil-sambil bakaq sampah..boleh berkamping....hahahahaha...

aku saja ja bukak khemah tu..lama sangat dok terperap bawah katil...nanti reput pulak..
..malam tu aku tidoq dlm khemah sensorang..lepas tu panas la pulak...masuk dlm rumah..cari extention cable...ambik portable aircond...pasang aircond...heheheheehe..best giler camping lagunih...
sesekali buat kerja gila...hilang la sikit serabut palaotak..
dan aku pun tak la pening sangat dok pikiaq sapa POLITICIAN dan sapa FIGHTER..

hangpa...tau???
sapa??



4 comments:

  1. camp dengan FIRE, ade tent ada api, hehe sesuai2...

    ReplyDelete
  2. wahhhh... brother
    camp kat umah memang sempoi
    lebih best dari mendengar pasal politik
    sakit kepala der... hu3

    ReplyDelete
  3. aku menyampah tgk ahli politik kita nie..pandai bermuka2 huhuhuhhh

    ReplyDelete
  4. alamak teringat dulu masa camp kt sek2 rindu2 knangan tu.. saya jalan2 pagi disini dan link

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/02/eja-mungkir-janji-show-unic.html

    ReplyDelete

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...