GENG-GENG SEHALUAN

gwa tidak bertanggungjawab langsung..jika ceritera dalam blog ni kena BATANG HIDUNG KORANG

Thursday, November 17, 2011

Amalan Kesihatan...

Salam..aku lama betoi tak mai update..gila..dok main game jer..eh..FB...4sq..macam macam..
2-3 minggu ni aku dok sibuk dok ragaih naik treadmill..beskal tak begerak..
bukan apa..perut koi naik(buncit)..bukan tak buat gheja..bukan dok saja..dah dia nak naik..nak buat mcmana..

macam besa..pagi pagi...lepaih hantaq anak pi sekolah..balik mai..naik treadmill...kayuh gerek(beskal)..

tapi kan...seluloinya...
aku berlari lari anak dengan speed 9-12..taktau la..dia tulih kat situ...aku lari dalam 20km....kayuh beskal 25km....dok releks sat..buat sit up..nak dapatkan 6 pack abb...hahahahaha...
lepaih releks sat..badan dah sejuk..mandi ler..nak bukak kedai pulak...
lepas mandi..pakai baju apa semua..badan tersa ringan...arhhhhh...sedapnyer..udara dinihari...
bukak kedai...on semua yg patut...ngadap PC...balut rokok 2 batang....toinggg...

tadi senaman bagai nak rak...awat pi isap rokok pulak?????????..

aku pun post dlm FB...member aku kata....badan pun nak jugak CO..
hahaahaaha...
pelik kan...
dah amalakan kesihatan..rokok tetap isap...
mapuh..!!!!

No comments:

Post a Comment

komen la..jangan tak komen..komen elok-elok...kalau komen tak elok pun..biaq pi kat angpa la...mulut angpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...